Vänner åker, kvar blir...?

Det är sportlov, vänner reser åt alla möjliga håll. Själv blir jag hemma ett tag till. Så om någon känner sig ensam så är jag bergis ledig.

Nisse flög till USA inatt och ikväll är sista kvällen med Gutta innan han åker till Åre. Så därför så kör vi vår heliga och högst manliga tradition ikväll, vi har boys night. Den traditionen är säkert hela ett år gammal nu, härligt med ett gäng killar som jag knappt vet hur jag blev vän med som umgås privat (minst) en gång i månaden och har riktigt kul ihop.

I veckan har det vart ovanligt mycket, som arbetslös trodde jag inte man kunde köra slut på sig själv. Tonår har upptagit mycket av tankeverksamheten, tonår byter lite inriktning för att kunna anpassa sig efter de äldre tonåringarna. Det är kul att vi fått en variant som gör att de förmodligen kommer fler på tonår. De tråkiga är att jag känner mig lite slutkörd, men jag tänker inte sluta. Vi har inte många gånger som kräver planering osv, och nu med Heidi så kan jag få ta det lite lugnt.

Heidi verkar vara himla bra så här långt, hon såg på mig och Maja att vi verkar var trötta och en aning frustrerade över att tonår inte riktigt gick så bra höstas. Jag tror iofs att församlingen sett detta men inte gjort något tidigare, det är bra att de nu finns en till i kyrkan som kan ta tag i saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0