Bloggtorka

Hej!

Denna afton vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om, men jag kan ju berätta att jag planerat för sommaren scoutläger idag. De jobbiga är att det börjar dagen efter att halva ledargänget har tagit studenten, så vi har inte många ledare med oss de första dagarna tror jag...

Idag är jag väldigt klyven, jag är glad och känner att jag är på väg att bli frisk nu. Men jag känner mig samtidigt långt borta i tankarna och väldigt trött. Men klockan är ju rätt mycket, så de kan vara de som gör saken. Men jag är också ganska irriterad över att jag inte har fått mitt bidrag än. Jag har istort sett inga pengar och jag har en mobilräkning att betala, mitt bidrag är nu tre dagar sent och min räkning skulle betalats idag...så nu åker jag på straffavgift med!

Och när jag ändå skriver om jobbfronten, det är deprimerande att gå in på arbetsförmedlingens hemsida. Man hittar inga jobb man passar in på, och jag måste söka jobb. Men vilka? Jag har tappat det mesta i motivation när de gäller att aktivt söka. Jag vill ha ett jobb, men man står mest o flummar. Man vet inte riktigt vad man ska ta sig till för att få ett av de där få jobben som jag faktiskt kan söka...

Tips någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0