Febrilt

Tjoho!

Igårkväll så vart det SMU-utskott, en fin blandning av förvuxna barn och två ungdommar (jag o lenny). Igår var det dags för att göra en budget och ansöka om bidrag för de aktiviteter som görs i kyrkan. Jag o Johanna kände oss inte lämpade för att beräkna hur året kommer att gå så vi satte oss och räknade antalet medlemmar i SMU. Men sjuk o febrig som jag var så satt jag mest o stirrade, eller gick på automatik. Men lenny gjorde ett bra jobb o vi blev färdiga i en rätt så skaplig tid. Efter de så gick jag direkt till sängs och sov många sköna timmar.

Idag vill tydligen min kropp ha feber med, något som jag inte tycker att jag borde ha. Har vart sjuk i en o en halv vecka o börjar känna mig väldigt otålig nu. Ikväll var det Scout planering, men jag vart tvungen att ställa in den o försöka bli frisk till imorgon. Då tonår har premiär, med mig och Maja vid rodret. Jag hoppas att våren kan bli minst lika bra som hösten och med lite tur så kanske lägenheten kan bli ännu snyggare...

Så istället för att planera scouterna så bäddade jag ner mig i soffan och kollade på LHC-HV, det blev så jämt så de blev oavgjort. Men självklart så tycker jag att HV var bättre och närmre en seger.... klart man är färgad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0