Icke!

Det blev inget jobb nu heller, någon som tidigare hade jobbat på företaget kom och frågade om inte han kunde få det. Och i 10 av 10 fall så får den som jobbat där innan jobbet före någon helt ny... Men jag är killen de ringer om det blir så att någon blir sjuk eller om någon vill sluta, så det tröstar... :)

Efter jag fick beskedet så har de mest vart lite nere, jag hade en hög med en massa papper från SMU-utskottet som jag skulle fylla i idag. Jag vet inte allts hur, och lite ledsen som jag var så sköt jag det på morgondagen!

Istället så åkte jag och planerade sommaren tonårsläger på Strandgården. Sjukt kul och som en kul överraskning så kom Johan Bjenning dit, så vi hade rätt kul ihop då jag inte fick så mycket att säga till om i planeringen. Nu så sitter jag här och skriver detta men funderar på att krypa till sängs. Fast jag vet att det inte kommer ske på två timmar, men tanken har ialla fall slagit mig. Och det är ju tanken som räknas ;)

Inatt så börjar årets sporthändelse förresten, så jag kanske inte kan gå och lägga mig. För inatt är det X-games XIII, extrem sportens OS. Alltid kul att kolla på, om jag inte har helt fel så är det Superpipe inatt. Men jag kan ha galet fel. Så jaa, imon lär väl jag bara blogga om det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0