Ingen bra dag....

Inte nog med att jag sov på tok för länge idag, jag hittar inte mina papper som jag hemskt gärna vill ha med mig på jobbinterjuven idag. Du hörde rätt, jag ska på jobbinterjuv idag!

Jag är så himla spänd. Jag kunde inte sova igår, eller iförrgår. Men nu sitter jag här, det är lite mer än en timma kvar, och jag inser att detta inte är min dag. Jag har mer eller mindre bara skyndat mig men inget har flytit på precis. Vår diskmaskin var visst sönder idag med, omen?

Men som pricken över i'et, de har tydligen kommit på vem som är The Stig. Det var visst ingen utomjording som så många trodde. Det var visst bara någon vanlig rallyförare, men han verkar vara en rätt duktig rallyförare...

Ni mina kära läsare ska få veta hur det gick idag, så fort som möjligt. O då ska ni få en exklusiv inblick i hur det kan se ut hemma hos Nisse ^^

Kommentarer
Postat av: Sanna

HIHOOO!

2009-01-20 @ 18:23:11
Postat av: Ellen

hoppas det gick bra med intervjun!

2009-01-21 @ 11:43:19
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0