Jag är svag... >.<

Efter att ha tränat ganska intensivt på gymmet så kände jag mig rätt så stark, sådär lagom stark. Inte biffig och inte spinkig. Så där lagom mittemellan helt enkelt.

Men nu har jag gått runt med ett hemskt seglivat förskylningsvirus i ungefär en månad, det börjar dock ge sig. Vilket är skönt. Men det har verkligen tagit på kroppen. För igår så var jag ledare på scouterna och vi åkte skridskor på vapenvallen, måste passa på och säga att jag åkte bättre än jag trodde att jag skulle kunna. Men efteråt, då jag med flera åkte och våldgästade våran nya ledare så kände jag mig helt slut, jag var så himla mör i benen.

Idag sitter jag här hemma med träningsvärk! Jag var i branäs precis innan jag blev sjuk, och då åkte jag på bra varje dag. Men då fanns det ingen träningsvärk i benen. Men nu en månad senare så är det tydligen jobbigt att åka skridskor... Men nu till helgen så ska jag köra igång med träningen igen, och det ska bli kul och skönt! Men ikväll blir det Big Bongo med Frippe, Gutta och några till (jag kommer bara inte ihåg vilka...)

Tjoflöjt!


Kommentarer
Postat av: ellenpellen

jaaa... då ses vi på bongo då ;) hoho

2009-01-30 @ 15:38:56
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0