Nils... jag är helt såld

Igårkväll vart de torka på bloggfronten, idag har jag en högst viktig sak jag måste erkänna. Jag har läst många bloggar, gillat många bloggar och ogillat många bloggar. Men det finns en blogg som är lite bättre än alla andras. Jag pratar inte om blondinbella eller nåt liknande. Jag snackar om Navid Modiris blogg (365saker.se). Nisse var hemma hos mig härrom dagen och efter att ha haft en hård kamp om vem som var bäst på worms så upplyste Nisse mig genom att visa bloggen.

Det är en sån där lite halvrolig blogg, man sitter o läser med ett leende på läpparna hela tiden. Med undantag vid skratt. Inte helt opassande med namnet så är bloggen en liten hjälpare i rastlöshetens tecken. Man får ett tips om dagen och de flesta är lite oseriösa men det passar mig bra. Dagens förslag var att gå i ide.... men jag tror att jag ska hålla mig vaken idag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

#6 : Brottas med en jämnstark.





Obs! Kolla webshopen på bloggen!!

2009-01-29 @ 18:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0