Packa, packa, packa...

2009, det känns rätt bra att säga... Det känns som att detta kan bli ett lika bra år som förra året.

Men visst, förra året var året då jag tog studenten och allt möjligt underbart hände. Det var sommaren då man hängde hos mig, det var sommaren då jag åkte longboard hela nätterna och då jag fick uppleva just hur underbart det kan vara att be i timmar!

Men 2008 var ju också året då jag slet och kämpade med jobb. Under sommaren så slet jag, jag jobbade vissa dagar 14 timmar i sträck, hängde sen med kompisar och sov sen 4-5 timmar för att sedan gå till jobbet igen. Sen kom hösten och då blev de helt plöstligt lågkonjunktur. Alla de där jobben försvann och jag stog där arbetslös, jag sökt o sökt o sökt utan att lyckas få ett endaste jobb. Förhoppningsvis så blir 2009 året då jag får mitt första fasta jobb, förhoppningsvis.

2008 var året då jag lärde känna underbara människor så som Maja, Ida, Sanna, Matilda med flera (men dessa är de jag pratar mest med så de räknas mest). 2008 var året då jag kom närmre många av mina vänner. Nisse och jag blev mer tajta än någonsin. Frippe halkade in på ett bananskal och varken han eller jag vet hur vi kunde bli så bra vänner.

Johanna, Anni, Sara, Sara, Sandra och Hanna blev stammisar hemma hos mig i somras och hade de inte hängt så mycket hos mig så tror jag inte att jag hade vart så bra vän med de som jag nu är. Har känt de där flickorna bra länge, men aldrig såå väl faktiskt. Men nu så!

Idag är dagen då man är trött o sliten, och om man ska vara ärlig.... en aning bakis. Idag är också dagen då jag packar för imorgon så åker jag till Branäs! Förmodligen den enda resan till snön, så jag ska passa på att njuta. Hoppas ni får det bra här hemma!

Hejs! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0