Sjuk...frisk...sjuk

Igår så var jag frisk och glad, jag trodde äntligen att jag blivit frisk så jag kunde plocka fram mina skidgrejer igen och åka till järabacken någon kväll. Men ack så fel jag hade. För idag är jag snorigt och täppt, men ack så vacker franska man kan prata när man är täppt (de lilla av de vackra språket som jag en gång kunde prata lite av ialla fall..)

Så idag har jag framme mitt stora varma täcke, en liter thé, en skön fåtölj och spotify (som just nu spelar dektektivbyrån). Just de, mitt (en aning försenade) nyårslöfte. Jag ska sluta ladda ner en massa musik, och därför gav Gutta mig ett lagligt sätt att komma åt (nästan) all musik i världen... Spotify. Där får jag reklam någon gång varannan timma som gör att alla musik jag lyssnar på är gratis. En trevlig liten sen julklapp från Gutta.

Idag så skulle jag åkt till Tenhult och träffat de andra scoutledarna och planerat scout för våren, efter det så skulle jag åkt till nisse och lyssnat på Interpol och fått fina flashbacks från vår roadtrip till arvika. Men jag får sitta här hemma och lyssna på P3 själv tror jag...

Idag så kom jag på en sak, det var länge sen man träffade tjejerna i kyrkan och bara satt och snackade. Jag har umgåtts galet mycket med Gutta, Nisse och Frippe... Matilda, Sanna och Ida har man träffat en hel del med. De är alla underbara människor och jag tänker fortsätta hänga med de. Men jag saknar er tjejer, de hade vart hilma kul o få träffa er ikväll. Men jag hoppas att vi kan ta de till helgen kanske?

Jag sitter och tänker på hur kul och trevligt de var hemma hos mig i somras med er, jag kommer ihåg hur glad jag blev varje kväll ni ringde. Då jag satt ner och kände hur hopplöst de vara att sälja de där Com Hem grejerna, då ringde ni och gjorde mig så glad. Alla de där grillkvällarna, brasdvd'n och longboarding runt mitt kvarter. Mitt hus kommer att vara öppet för samma saker även i sommar, bara så ni vet ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi kommer fortsätta hänga med dig också, vare sig du vill eller inte!



..och just brasdvd. hahaha. det är kuul

2009-01-08 @ 18:11:16
URL: http://sannerligen.blogg.se/
Postat av: Hannut

vill hänga me dig me, var är gömmer du dig pojk?:)

2009-01-08 @ 20:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0