Söndagsafton...

Jaa...

Då var helgen över och så sitter man hör igen och reflekterar över sin helg. Den blev inte som jag hade tänkt mig riktigt, men den blev riktigt bra ändå!

I Fredags så var det tonårspremiär, Maja och jag hade inte planerat så mycket (och tur var väl det). För hon blev magsjuk under Fredagen och när jag kom till kyrkan så förstog jag efter en timma att ingen skulle komma. En aning besviken för att ingen sa något om att ingen skulle komma så ringde jag Frippe. Han var hemma hos Nisse och bakade Brownies med Sanna. Jag trodde dock att Frippe skulle till bongo och att Nisse och Sanna skulle vara ensamma. Men jag åkte dit och trodde att det bara skulle bli ett snabbt besök och sen så skulle jag och Frippe blivit lite vänligt utslängda, men icke! Vi stannade kvar o dansade och gjorde våran 90-tals musik lista lite längre och lite bättre. Vid halv ett så fick dock Nisse och en (nästan) sovande Sanna nog. Men no hard feelings... ;)

Igår så var det suprisefest för Olle som fyllde 18. Väldigt trevligt, festen fortsatte på bongo och där så bjöd jag på mig. Jag lät mig målas och stylas så att jag inte såg riktigt klok ut. Jag hade kul o de verkade många andra med ha. Jag sprang för övrigt på min bror på bongo, vilket var en överraskning. Han brukar tala väldigt illa om bongo nämligen...

Idag så har det vart en lugn dag. Alfons var här idag och vi två lekte mest hela dagen. Det var lite mer än två veckor sen jag såg honom, så det var kul. Riktigt kul. Men nu ska helgen avslutas med att kolla på P3 guldgala och sen blir det nog en film.

Gnatti!

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, ni är för bra för att bli utslängda! Tycker du borde offentliggöra Frippe och Nisses macarena-dans här på bloggen också!

2009-01-19 @ 09:44:55
URL: http://sannerligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0