Tonår!

Igår vart det då premiär för Tonår, eller det var det förra gången. Men då kom ingen....

Igår så var det tänkt att det skulle lyssnat på vad tonåringarna ville göra och att de skulle få tycka till så mycket om de bara kunde tycka. Men det kom bara tre stycken (Brat kom sent med, men hon räknas inte in...). Så vi tog fram några sällskapsspel, jag drog en massa dåliga skämt (som Malin tyckte va kul iaf) och så gjorde vi en massa thé. Sen satte vi oss i köket o hade de så himla gött. Vi ledarlaget vann, även om de andra tyckte att vi ledare fuskade. Vilket vi nästan inte gjorde ;P

Efter en andakt och lite ihopplockning så körde jag Malin till Österängen där hennes pojkvän befann sig. Efter de så åkte jag och mötte Frippe på Amour. Efter en rätt så kort stund så drog vi oss hemåt, och jag somnade in så fint så.

Men idag vaknade jag med världens halsvärk, troligen halsfluss eller någon annan dum förskylningshalsvärk. Så den filmkvällen jag skulle till får nog klara sig utan mig. Jag är så trött på att va små sjuk. Jag vill kunna börja gymma igen. 2 månader utan träning har satt sina spår, jag känner mig betydligt svagare...

Men nu ska jag trösta mig med att försöka äta lite. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vet hur det känns, det är så frustrerande att inte kunna träna pga förkylningar o dylikt. Och synd att du inte kommer ikväll, så som vi har peppat! Du får krya på dig. KRAM!

2009-01-24 @ 15:22:33
URL: http://sannerligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0