Den sköna ensamheten

Ibland är det otroligt tråkigt att vara hemma. Det är tyst, det är ensamt och det är händelselöst, idag har det vart lite så. Min bror är hos sin flickvän, så jag har inte pratat med en människa på hela dagen.

Trots att jag vart själv i huset har jag inte haft de långtråkigt, jag åt frukost till bra musik och tidningssläsning, lika bra musik hade jag igång när jag tog mina 2 koppar kaffe och sen även vid lunchen. Det har varit en hel del Bloc Party men också lite annat nytt, måste säga att jag gillar Prodigy's nya album. Låten invaders must die är riktigt bra.

Nu sitter jag här och jäser efter en rejäl lunch (järpar och pasta med någon konstig sås jag hittade i kylen). Grymt gott ialla fall. Nu ska vi samla lite kraft att orka gå och hämta min träningsväska som jag igår lämnade där eftersom den var tung (och jag var trött och orkade inte gå hem med den).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0