En vänskapens dag

Idag har varit en dag då jag inte varit ensam en endast stund (förutom när jag var på toa då). Det har nästan känts som att Nisse, Frippe och Gutta har hängt med mig i skift idag, jag har haft grymt kul med pojkarna. Vi spelade little big planet tillsammans, grymt kul spel. Barnsligt, men ändå så moget....

Torsdagar betyder ju ju scouter, men det var rätt länge sen jag var där och var ledare för min patrull. Den heter rådjuret och består av 12 st 9-åringar som är anarkister (om du frågar mig), men hur jobbiga och hur lite de än lyssnar så är de kul när de alla ropar ens namn så fort man kliver innanför dörren. Uppskattning är bra i alla dess former tror jag.

Efter scouterna så skjutsade Lenny hem mig, sen så tackade jag ör skjutsen genom at bjuda henne och bratt på kvällsmat och lite hockey. HV vann och maten smakade gott. Ännu en bra dag till ända.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0