Årets första natta-tur

Härromkvällen så var jag hemma hos Gutta, men eftersom han skulle i säng tidigt så lämnade jag min gode vän för att låta honom få sin skönhetssömn. Men klockan var inte så mycket, jag var pigg och ville inte hem. Så jag for förbi mitt hem med brädan och fortsatte ner mot staden. Det bästa med kvällen är att man kan åka på gatan och då på hela gatan. Underbart med långsvängar i kvällskylan.

Kvällens/nattens tur blev inte så lång. Enligt hitta.se och mina klickningar så vart det 1,1 mil. Vädret var så där precis lagom svallt för shorts och neddragen hoodtröja. Ipoden var givetvis med och där spelades lugn och fin musik. En annan sak som var med var min kamera, så något foto eller två togs självklart när jag gled fram längs vättern...



:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0