Boyz Night

Efter att ha gått runt och pratat om det i veckor så tog vi pojkar (/män) tag i varandra och gjorde fredagskvällen till en Boyz Night. Vår lilla mysiga, högst manliga och väldigt sushi-beroende sektrörelse, men fy schöen vad bra vi är på att göra våra kvällar till bra kvällar!

I äkta Boyz Night anda så lagades det mat, dracks någon öl eller två och spelades väldigt mycket musik. Djupa samtal kom...och gick. Gutta var Gutta, helt enkelt väldigt speciell. Trots att jag känner Gutta väl och har känt honom länge måste jag säga att han har en hel del oväntade sidor som endast visas under Boyz Night's (så vitt jag vet...)

Ni pojkar är mina män! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0