Efter regnet kommer solsken

Efter en veckas kamp mot influensan står jag ganska frisker, en aning svag och trött är jag men sjukdomen är borta! Alla hostning, alla "upphostningar" av....ja....mat, alla febiga nätter (och dagar). Jag är frisk! Men tyvärr är jag alltjämt kvar är hemma i huset, inget jobb i sikte här inte. Eller jo, jag hade ju en intervju förra veckan som jag gick på, upptankad på alvedon (det gick faktiskt rätt bra trots febern och allt). Men jag får bara jobbet om Arbetsförmedlingen går med på att hjälpa mig och företaget att se till så att jag får truckkörkort.

Men eftersom Arbetsförmedlingen gör ännu mindre än vad vår regering gör så har det inte hänt någonting. Ingen på arbetsförmedlingen har ens ringt företaget. Så en arg david tog tag i saken idag nu hoppas jag att de fattade vad de ska göra...

Nu ska jag ut i den friska vårluften, allt har blivit så mycket grönare än innan. Vem vet, det kanske till o med kommer några bilder till bloggen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0