Jobbiga veckan, dag 2

Japp, detta är min helvetesvecka. Årets så här långt och förmodligen den jobbigaste iår. Det är denna veckan jag ska på en intensivkurs i truckkörning och förhoppningsvis klara att ta både A och B körkort för truck.

Idag har det varit en pluggigdag, mycket ska läras då det är dags för teoriprovet imorgon. Klarar jag det så får jag sätta mig och köra truck, klarar jag det inte så går tid där jag får köra truck till att öva ( = inte bra).

Det blir väl att sitta uppe ikväll och läsa igenom boken en gång till....

Gårkvällen blev riktigt fin. Jag och Gutta cruisade ner till Vättern och där satt vi i lite mer än 4 timmar och gottade oss i solen. Sen åkte vi hemåt till en riktigt vacker solnedgång... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0