Sporadiskt

Det var nu nära 2 veckor sen förra gången jag skrev, har iofs varit bortrest i nästan en vecka så jag har en vettig ursäkt ialla fall.

Men mitt liv har verkligen tagit fart nu, det finns knappt en dag eller en kväll då det inte händer något. Alltifrån att planera scoutläger till att börja skolan igen. Eller ja, skolan och skolan. Jag har börjat på truckutbildning, så med lite tur så har jag ett truckkörkort innan maj månad är över.

Jag hade rest bort med ja. Det var så att jag och Gutta hade i någon vecka tjatat om hur långtråkigt det var att vakna upp varje morgon och inse hur lite som brukade hända på dagarna. Så tillslut bestämde vi oss för att låna Guttas föräldrars husvagn, den stod utanför Halmstad. Så det vart bara att packa ner kläder i en väska och åka söderut. Guttas bror Erik hängde på med i sista minuten.

Tillsammans spenderade vi några fina dagar i södern. Med lagom mkt sol, killsnack och Top Gear. Kvällarna blev till fina grillkvällar där vi avrundade kvällarna med ett glas rött och djupa samtal. Måste säga att jag verkligen fått igång grillskillsen nu. Så i sommar så kan jag vara just din grillmästare för en kväll kanske....om du frågar först dvs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0