Back in school!

Ja, då vart man tillbaka på HLK igen. Det känns riktigt bra, även om det kändes väldigt vemodigt att gå ifrån praktiken på ROL så känns det kul att vara tillbaka i skolan igen. Det var kul att se och hälsa på alla, även om jag inte känner att jag känner mer än en handfull väl så är det kul att prata lite. Man kommer kanske inte att se så många i klassen heller, eftersom vi påbörjat projektarbeten som kommer att göras i grupper om 3-5 pers.

 

Jag har hamnat i en bra grupp, det känns verkligen så. Hamnat och hamnat, jag har lyckats hitta två ambitiösa, trevliga och relatistiska arbetskamrater ifrom av Johanna och Klara. Vi är så pass ambitiösa att vi kommer i dagarna ha en liten kickoff, vi kommer varje vecka vandra runt Munksjön och vi kommer köra på fredagsfika. Jag gillar't!

 

Däremot känner jag att vi har mycket att göra, många frågor och en hel del osäkerhet. Dessutom är jag projektledare och det gör ju inte saken lugnare. Men jag är full av tillförlit och ro (än så länge).

 

Mitt i allt idag fick jag en liten insikt. Jag är rätt glad att jag inte har en flickvän just nu... För Viktoria vet att det inte är helt enkelt att vara med mig då jag är inne i stora projekt så som en B-uppsats eller. Om jag fattat henne (och mig själv) rätt så var det väl inte det att jag var otrevlig(det var jag väl inte va?). Utan mer att jag var spänd, stressad, pressad och hela tiden tänkte på den där uppsatsen och allt kring den. Så det känns bra att jag inte har någon jag riskerar att såra, uttråka eller göra besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0