Dagens goda gärning.

Ja, jag känner mig riktigt stolt idag. För jag har faktiskt gjort en himla fin gärning. Efter dagens besök hos sjukgymnasten så blev det bussen in till Jönköping och sen ringa på Gutta som fick komma och hämta mig och köra upp mig till Axamo för praktiken. För mellan 9-1 går det tydligen inga bussar upp hit...

 

Hur som helst. Jag var på bussen vid Östra Centrum, hade precis fått en plats att sitta. Då såg jag att vid mina fötter låg det ett busskort i en sån där svart plastficka. Jag öppnade fickan och där låg ett busskort och ett träningskort på friskis. "Shit" tänkte jag och hoppade av bussen direkt och gick till friskis. Jag visste att om jag lämnade in kortet på friskis skulle de kunna hitta ägaren för det bättre än vad JLT kunnat.

 

Men efter denna goda gärning så fick jag gå igenom halva centrum för att möta upp Gutta där vi bestämt träff precis innan jag hittade buss- och träningskortet. Men jag kände att jag kunde gå där och känna mig stolt och rätt så duktig. Min lilla uppoffring har förmodligen gjort någon väldigt glad, och det känns väldigt bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0