David varnar!

För er som vill veta så betalar jag lite extra på gymmet för att slippa bära med mig handduken fram och tillbaka ifrån gymmet. Istället så får jag en ny och fräsch handduk varje gång och när jag är färdig med den så kastar jag den i en tvättkorg. Himla smidigt, bekvämt och när man tränar mycket så är det värt det.

 

Men igårkväll, efter en lite snabbare träning så sjönk jag ner i bubbelpoolen jämte en väldigt snygg tjej. Ja, hon var väääldigt snygg, men hon var också upptagen, eller så har hon väldigt touchy-feely med den killen som gjorde henne sällskap. Hur som helst, denna snygga tjejen lämnade poolen före mig och när hon gick därifrån tog hon med sig en handduk, jag funderade en stund på om det där inte var mn handduk. Och kom fram till att det måste varit det, så jag konfronterade denna vackra tjuv, som erkände och bad om ursäkt.

 

Men vad har vi då lärt oss av det här? Jo, snygga tjejer är inte bara viktiga att kolla på för att de är snygga. De kan mycket väl vara ute efter din handduk...

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha, fördelen med att vara en snygg tjej - man kan göra i princip vad man vill. Och oftast kommer man undan med det.

2011-04-08 @ 11:08:17
Postat av: Daavid!

Ptja... Nackdelen med att vara en snygg tjej borde ju vara att det är svårare att stjäla diskret, för man blir ju uttittad.



Hon kom inte undan med min handduk. Hon gav tillbaka den, vi småpratade och hennes toffelpojkvän hämtade hennes hannduk.

2011-04-08 @ 11:14:39
URL: http://dawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0