Det roliga med att vara trött.

Det händer många märkliga saker då man är trött och ibland kan man verkligen skratta åt sig själv. Idag gick det bra att träna, både hårt och länge. Men på slutet kan jag insåg att jag var lite trött, mest i skallen faktiskt. För det var väldigt svårt att räkna hur många situps jag gjorde, och det var väldigt svårt att komma ihåg hur många omgångar situps jag kört...

 

Sen så fick jag tidigare på dagen ett album länkat till mig av Viktoria, men det var då jag var på gymmet så jag bestämde mig för att ta det då jag kom hem. Väl hemma så satte jag på mig hörlurarna, startade albumet och började lyssna. Jag hörde musiken, den lät bra men den lät rätt svagt. Så jag höjde men tyckte att det lät lite dåligt. Lagom till första låten var slut (den var 4 min lång) så insåg jag vad problemet var. Hörlurarna var inte inpluggade till datorn. Så hela låten hade jag suttit här med lurarna på och förmodligen sett ut som en idiot om du suttit här bredvid... Så ja, man har sina stund av både klokhet och dumhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0