Flashback!

Idag har jag faktiskt väldigt lite att göra här på praktiken, allt som ska vara klart för veckan blev klart redan igår. Så ja, jag har tid att skriva här, jag har tid att lyssna på musik och har jag tid att kika in youtube lite. Och jag fick nyss en plötslig lust att se vad jag kunde hitta ifrån I'm from barcelona's konsert i Jönköping för 2 månader sen. Jag var på den konserten med Ellen. Konserten var grymt bra, kvällen var riktigt trevlig och jag fick med mig massvis med konfetti-hjärtan innanför kläderna hem som souvenirer. Hittade ett i en tröja för typ 2 veckor sen, detta trots att tröjan varit i tvätten sen dess.

 

Och för er som inte var där, här kommer lite film :)

 

 

Så jag sitter här och flashbackar på den kvällen, snart är det lunch och helgen kommer allt närmare. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0