Frukostens stora samtalsämne.

Under fredagmorgonens frukost här på ROL hamnade jag och Gutta i en rätt så spännande diskussion. Det handlade till en början om dejtning och hurvida det var bra med dejtingsidor eller inte. Men diskussionen utvecklades mer och mer till att handla om kravlistor i samband med dejtning. Är det män eller kvinnor som har flest saker en partner måste uppfylla för att just bli en partner? Är det äldre eller yngre som använder sig av sådana här listor?

 

Ärlig som jag är så kan jag erkänna att jag ibland funderar på vad jag skulle vilja att min nästa kvinna ska vara/kunna, men aldrig särskilt seriöst. Men dessa tankar fick nytt liv tack vare Gutta och Bistro i lördags. För Gutta undrade vad jag önskar mig i 22-årspresent. Jag är usel på att önska mig saker så jag sa att han gärna fick hitta en tjej åt mig. Gutta undrade vad för typ av tjej och jag funderade någon minut innan jag gav honom följande "krav".

 

David's tjejönskelista (the bistro version)
  • Attraktiv
  • Ambitiös
  • Assnygg (fick för mig att alla mina "krav" skulle börja på A, men fantasin tog slut efter de två första. Visar hur otroligt mycket jag tänkt på det här...)
Några dagar senare kom det ett tillägg
  • Kunna ge en massage/massageterapeut
P.S Är det så att du inte riktigt uppfyller mina "krav" så har jag egentligen inga krav. Bara du är dig själv, är ärlig och har humor. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0