Galet mycket!

Jag räknade imorse ut att jag de senaste dagarna har åkt rätt så mycket bräda. Och igår drog jag på stort med en riktigt långtur. Jag var på möte i kyrkan och efter det så skyndade jag mig till bussen för att åka in och träffa Emma. Vi hade en cool foto/prat/flum-stund, men sen skickade hon iväg mig för hon hade lovat att hänga med sin mor. Men jag var på tok för pigg och inte alls sugen på att åka hem. Så jag struntade i bussen och åkte bräda hemåt, jag tog några omvägar och inga genvägar. 2 timmar tror jag att jag var ute och när jag kom hem så mätte jag givetvis hur långt jag åkt på eniro. Gårdagens tur var 1,5 mil och tillsammans med de tre senaste dagarna har jag åkt 3,3 mil... helt okej!

 

En helt okej Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0