Gårdagen, idag.

Igår var mycket som hände. Först ett möte i kyrkan klockan tidigt på morgonen, jag lyxade till det lite och tog brädan dit. Det är så himla fint att åka bräda då det inte är några bilar ute, då kan man åka på gatan och inte känna att man måste titta över axeln hela tiden.

 

Sen vart det fort hem för lördagsbandyn. Vanligtvis så vrickar jag foten lite lätt eller får ont efteråt för att jag har överrörliga fotleder, framför allt i högerfoten. Men denna gången var det lite värre. Jag råkade kliva på en klubba, trampa sent och stukade till foten ganska jättebra. Det var en sån där stukning då det först känns som foten är av, men som tur var så satt den kvar. Efter en kort kvidningsstund var jag uppe och halvsprang och sen kunde jag typ spela sista 10 min... så här efteråt låter det kanske lite dumt. Men jag kan gå, vrida lite på foten och det gör bara lite ont att gå i trappor. Så jag överlever nog.

 

Efter bandyn kom Tom hit, det var så att han var inbjuden till killkväll. Tom och jag haltade bort till Gutta där det väntade timmar av TV-spel och lite sushi med. Men innan allt det där så visade jag Tom var han skulle sova för kvällen:

 

David: Ja Tom, här är ditt rum för natten.
Tom: Två sängar! :)
David: Yes. One for jumping, one for sleeping.

 

Det var väl ungefär den nivån hela kvällen. Men bra var kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0