Glad påsk!

Det är påsk, solen skiner och livet är allmänt finfint! Idag har jag legat ute på gräsmattan, jag hade min kursbok med mig och läste faktiskt en hel del med. Jag kanske hinner läsa ut den lagom till litteraturseminariet, andra gången gången någonsin i så fall.

 

Det lite dumma är ju bara att vinden ligger helt fel, så även om jag bor ganska långt ifrån bilmässan så hör jag precis allting. Man kan ju undvika att höra något genom att spela högmusik, men då går det inte så bra att plugga för det enda man tänker på är musiken... det är verkligen en ond liten cirkel.

 

Men du ska David göra sig iordning för att bege sig till Nyqvist på grillchill och senare lite Bongo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0