Halvsjuk

Ja.. Igår var det lugnt här på praktiken. Eller ja, det blev lugnt för jag mådde allt sämre och sämre efter lunchen. Jag blev yr, varm, trött och kände mig riktigt konstig, det var nog mest obehagligt. Till slut gav jag upp, åkte hemåt med ett snabbstopp hos Sanna för att krama henne hejdå. Vissa kostar ju på sig äventyr som tågluffning, fuskigt men trevligt. Men halvsjuk som jag kände stannade jag inte länge.

 

När man är van att alltid träna och sällan vila så blir det väldigt segt att behöva vara hemma. Det blir rätt långtråkigt och man har en massa saker man måste göra men som man inte känner sig villig att göra. Men jag kände mig halvsjuk, så jag köpte mig själv en "pigga upp sig"-present i form av lättsaltade chips och parkerade min rumpa i soffan. Efter att ha halvkikat på lite TV bäddade jag ner mig tidigt, ovanligt men rätt skönt. Att man sen inte somnade tidigt är en helt annan sak... :)

 

Men nu sitter jag här på mitt kontor, piggare och hoppas på att kunna/orka träna idag istället. Men bussen jag höll på att åter en gång inte komma hit, för bussen den fick för sig att få motorstopp på halvvägs upp till Mariebo. Måste säga att jag tycker om att JLT har bussar som inte går att starta efter ett motorstopp om man inte är mekaniker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0