I väntan på telefontid.

Ja, sitter här i mitt lilla kontor. Det är lite mer än en vecka kvar och det känns lite ledsamt faktiskt. Ifrån detta kontor har jag smygkikat på skid-, skidskytte- och alpina-vm. I detta rum har jag lyssnat på tusentals låtar och många program av Morgonpasset i P3. I detta rum har jag känt mig meningsfull, behövd och uppskattad. I detta rum har jag känt mig otillräcklig, dålig och utanför. I detta rum har jag jobbat på ryska, tyska, engelska, norska, litauiska, italienska och franska. I detta rum har jag gjort hundratals fel, och i det här rummet har jag lärt mig saker för livet.

 

Snart är det över, jag har dock lite kvar att göra. Mina webshoppar (mina största projekt) har väl 75% färdig, just nu saknar jag mest bilder och produktinformation. Jag har en del möten att fixa ihop för att kunna bli klar i tid. Mitt första blir i Hjo, kom precis på att jag nog borde ringa och bestämma en tid med personen i Hjo innan det är försent...

 

Jag har en Stockholmsresa att göra innan jag vandrar härifrån med, på tisdag åker jag till Stockholm över dagen för att ta hand om kunder och besökare i ROL's monter under en mässa. Ska bli spännande, inte lika spännande blir uppgiften ansvara för kaffebryggaren...

 

Men nu ska jag strax ringa till sjukgymnasten och försöka få till en träff där någon kan titta och klämma på mina knän lite. För det ska inte göra ont att gå eller stå, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0