I väntan på Tom.

Igår var en grymt bra kväll. Jag och gutta hängde hos mig och gjorde oss iordning, sen drog vi till Bongo där vi träffade lite trevligt folk. Men ingen av oss var särskilt sugen på att festa till det eller hänga där hela natten, vi var mest ute för att snacka lite, ha lite kul och göra en lagom lång kväll av det.

 

Så vid 12 stack vi hemåt, men inte för att sova. För jag hade fått en mycket bättre idé, jag tyckte vi skulle åka lite bräda. Vi åkte hem, hämtade brädorna och skyndade ner till Huskvarna för att hinna med 33an upp till Egna Hem. Vi tyckte de var trevligare att ta bussen än att gå.

 

Efter en awesome färd nerför backen stack vi till Shell för lite natta mat innan vi rullade hemåt. Ådalsvägen i fullfart och utan trafik är nog det bästa som finns just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0