In i solnedgången.

Igår så gick jag hemma och segade istort sett hela dagen, så lagom till kvällen fick jag nog. Jag smsade gutta och frågade om han inte ville fota och åka lite bräda och det ville han. Men han skulle äta och jag blev uttråkad, så jag drog iväg lite före...

 

 

Jag hann vara ute en bra stund innan Gutta hann ikapp mig. Solen hann går ner, jag hann köpa en flaska tändvätska, hitta ett fint ställe att stanna och göra upp en eld. När gutta kom satte vi oss ner och pratade mest hela kvällen, trevligt var det. Att sitta vid en eld är bara det väldigt trevligt. Man typ rensar huvudet och tankarna när man stirrar in i elden, trots att man inte tänker på någonting känns det som.

 

 

Efter några timmar åkte vi hemåt, men vi kom till Gutta och råkade sätta oss med hans bror Erik och se Scream 3. Vet inte riktigt varför det blev så, filmen är ju inte särskilt bra eller så. Men det var trevligt och efter det så rullade jag sakta hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0