Kaoz.

Besvikelsen är enorm. Det finns inte ord för detta svek, det finns inget som kan gottgöra detta misstag. Den ansvarige för fredagsfikan var ledig och hade inte fixat fika eller ersättare! Det är många tomma, besvikna blickar här man mina arbetskamrater.

 

Förresten, fick inviga en av företagets nya Mercedes B-klass bilar. Jag tog en sväng till Hjo och tillbaka med den för att lämna tillbaka lite delar jag lånat som egentligen bara stått och skräpat på mitt kontor. Vid fikat som egentligen bara blev kaffe idag så berättade jag för de andra att bilen gjorde en konstigt tjutande ljud när man närmade sig 120 km/h (jag lovar, jag försökte köra lagligt). De sa då att en anställd som har likadan bil som tjänstebil fick samma bekymmer och det visade sig att växellådan var sönder. Så ja, antingen var växellådan sönder då jag satte mig i bilen idag, eller så tog jag sönder den... Hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0