Killkväll.

Ja, igår hade jag, Tom & Gutta killkväll. Vi trotsade det lite gråa vädret och tog fram grillen. Vi tog en tripp till city gross i Guttas lilla bil, den börjar väl bli accepterad av mig nu. Den är rätt charmig ändå, när man spelar musik på på lite högre ljudnivåer så vibrerar passagerarstolen lite så där lagom och det är ju mysigt. Gutta var lite trött och sliten efter sömnbrist och sjukdom så han körde hem lite någon gång bra efter midnatt medans jag och Tom satt uppe till halv 4 och kollade på roliga musikvideo's innan vi tog varsin våning och säng här.

 

På morgonen så fortsatte han och jag vår turnering i NHL, Tom spelade med Kanada för dem är bäst och jag fick spela som England för dem är sämst. Det blev en spännande turnering som jag till slut vann med 4-2 i matcher. Jag var nog en bra vinnare, för Tom krävde revanch i form av Sverige mot Japan, ni kan ju gissa vem som var vem... Vi hann bara en match innan Tom skulle hemåt. Men Japan vann med 6-4, heja Japan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0