Lonesome lördag.

Mina föräldrar åkte igår till Öland, vilket betyder att jag har huset för mig själv. När jag har huset för mig själv då tycker jag om att plugga in datorn till stereoanläggningen och spela musik nästan dygnet runt. Det kan till och med vara så att jag går runt och sjunger här i huset. Det är lite ensamt, men det är rätt trevligt.

 

Igår hade jag Gutta, Gustav, Daniel (med någon tjej) och Basse på besök. När de sista gått hem så plockade jag fram brädan och tog mig en liten nattlig tur med brädan. När klockan är mycket så kan man åka hur man vill för det finns ingen risk att bli påkörd, och det är sweet!

 

Men nu ska jag packa väskan, det är innebandy som vanligt. Förhoppningsvis stukar jag inte foten så som jag brukar göra. Efter bandyn kommer Tom hit och senare kommer Gutta för lite grillchill, TV-spel och fint umgänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0