På tal om uteliv...

Jo, som högskolestudent skriven här i Jönköping får jag varje lördag kl 10.00 ett sms ifrån Centrum Bar. Det är ett ytligt ställe som jag aldrig vill gå till, de 3 gånger jag varit där har alla varit tråkiga och tragiska...

 

Hur som helst, i detta sms står det vad som händer denna kväll samt att jag har fri entré för mig och en vän fram till 23. Sms'et avslutas alltid med frasen Vem träffar du ikväll?. Denna lilla flörtiga meningen har varit det enda roliga med de där sms'en, för det är så typiskt Centrum. Man kan verkligen säga att de att hittat en passande slogan.

 

Men, jag måste tyvärr meddela att det verkar som de tagit bort denna fras. Tråkigt säger jag, för nu är det inte längre kul att få deras sms. Man kan ju hoppas att det betyder att stället inte längre är så ytligt och hemskt som det var förr, men jag tror inte jag går dit och tar reda på saken. Jag är trots allt över 18 och därmed för gammal för det där stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0