Praktikrapport.

Ja, är man inte ute i god tid så skriver man i grevens tid. Projektarbete må ha fått en bra start, vi känns långt komna och det är jättebra. Men praktikrapporten ska in imorn, och jag började skriva den för 3 timmar sen tror jag det var. Jag tycker om att skriva, det är mycket därför jag bloggar. Men jag tycker om att skriva på mina villkor, då jag känner för det.

 

Nu har jag skjutit på den här rapporten lite för länge och tvingas skriva den då jag inte känner för det. Jag har tvingat mig nästan färdig, men jag har lite kvar. Jag har en bra förmåga att skriva skolarbeten slarvigt, det är ofta många stav- och grammatikfel som måste rättas till eller så får jag göra om det.

 

Men nu ger jag upp, nu får det vara nog för ikväll. Nu ska jag sova lite så jag orkar vara en bra projektledare imorgon. Jag får i värsta fall lämna in uppgiften lite sent, jag avslutade trots allt praktiken senare än mina klasskamrater, då borde jag få några dar extra...

 

//Trött-David out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0