Prick!

Igår spenderades kvällen hos Basse på Egna hem, och även att vi bara var killar var det himla trevligt. Men det fanns ju de som suktade efter mer. De lyckades övertala mig att hänga med in till Jönköping, de skulle ragga på brudar men jag hängde mest med för att jag var pigg och ville inte hem än. Så vi tryckte in oss i en bil och blev inskjutsade av någons lillebror. Väl framme så får jag inte upp den bilrutan jag vevat ner, jag försökte tillsammans med Gutta och den där stackars 18-åringen att få upp rutan, men det gick inte... Det gav mig lite dåligt samvete, men det skulle snabbt försvinna mot besvikelse och ilska. För under tiden vi stod vid bilen hade Basse, Johan och Adam sprungit iväg till de där himla brudarna... Johan hade dessutom glömt sin väska i bilen, så den fick jag ta hand om... kul!

 

Efter att ha åkt runt på brädan och spanat på dem en stund gav jag upp. Den enda jag hittade var klasskamraten Moa. Och tillsammans med henne så dumpade vi väskan vid en port, sa hejdå till Moa och åkte hemåt. Det som gjorde det här jobbigt var ju att sista bussen gått, att Gutta var helt plötsligt inte lika pigg längre och att det var en ganska bra bit hem. Men 9 km senare, och med en korv i magen var vi äntligen hemma.

 

Men jag har inte riktigt förlåtit er pojkar än. Men Gutta, han visade att bro's går före hoe's :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0