Sjuk.

Ja, jag tror nog jag är sjuk trots allt... Jag har dock tvingat mig upp idag, tagit bussen genom hela Jönköping och sitter i mitt kontor på ROL. Men jag mår inte bra, jag är yr, varm, har lite ont i halsen och har ont typ under armhålorna. Någon som vet vad det är för fel på mig? Vad jag vet har jag ingen feber, men det är jobbigt att gå eller stå, för man känner sig väldigt yr och ostabil...

 

Och min sjukdom kommer inte alls lägligt, ikväll är det Popsoaré och Loney, Dear spelar. Han är en av de bästa artisterna jag sett live och jag vill se honom live så många gånger jag kan. Men ja, det är inte helt kul att gå dit om man känner sig yr och vimmelkantig... Så vi får se.

 

Nu blev jag färdig med prissättningen i en av de webshoppar jag gör för ROL. Det var skönt, för då slipper jag stirra mig yr på ännu mer siffror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0