Sjuk?

Idag har det varit en lång dag. Tidig morgon, bilresa till Stockholm, trafikkaos i Stockholm och sen ankomst till Kistamässan. Där var jag idag med min praktik för att jobba i deras monter på butiksleverantörsmässan. Det var lite mer kul än det låter, men bara lite kul...

 

När kvällen närmade sig så packade jag och några kollegor in oss i en bil och åkte hemåt igen. Vi fastnade åter igen i lite trafikkaos, jag valde att slumra mig igenom det mesta av det :)

 

Nu är jag hemma och känner mig inte särskilt bra. Jag känner mig varm, yr och lite febrig... ska jag vara lite hypokondrisk med så gör det lite ont att svälja med. Det var ett tag sen man var sjuk, och man kan ju inte undvika det för alltid. Så jag får väl ta det som den man och optimist jag är... Jag har massvis att göra innan jag kan lämna ROL, ialla fall lämna ROL och känna mig nöjd med min insats. Så det blir att tvinga sig upp imornbitti.

 

Ska bli skönt att ligga ner nu känner jag. För att sitta 5 män i en liten Toyota Avensis är inte bekvämt, att sitta i mitten där bak (där jag satt hälften av resorna) är extra obekvämt. Så min rumpa är lite öm. Att stå upp en längre tid är ingen höjdare det heller. Men som sagt, jag är optimist. Och som optimist kan jag känna mig glad åt att jag fick variera emellan sitta och stå, det hade ju vart bra mycket värre att sitta i mitten där bak hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0