Sum up - Popsoaré.

Jag önskar jag hade något vettigt att skriva om gårkvällen, men jag kommer verkligen inte på något bra. Det är inte det att kvällen var dålig, det står bara still i huvudet idag. Men jag är på praktiken och jag känner mig inte yr, jag känner mig täppt och lite lagom tjock i halsen istället... Vilket kanske är bättre? Jag är glad att jag inte känner mig yr ialla fall, för det är obehagligt.

 

Men det var finfint igår. Musiken var bra och jag fick retas med Matilda. Så ja, det var en bra kväll.

 

 

"Ni vill inte lyssna på det här hur länge som helst, det blir så jävla tråkigt till slut"

 

- Emil Svanängen om sin egen musik.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0