Det senaste på kontoret

Det var tänkt att vara en lugn dag på kontoret, den sista vid min fönsterplats för att jag på måndag tvingas byta till ett rum då de ska flytta runt och ta bort några av kontorskuberna. Men så kom VD'n imorse in i min kub och frågade om jag inte kunde flytta direkt. Så jahapp, det var bara att plocka ihop och flytta på sig. Efter lite teknikstrul och många smarta lösningar är jag nu installerad på mitt nya kontor. Här kan det bli bra, här kan jag dessutom skriva blogg inlägg i smyg då ingen kan se vad jag pysslar med inne på mitt kontor ^^

Det var som sagt tänkt att vara en lugn fredag, men icke. Mer förändringar på de där produktbladen jag sitter med, men idag är det värre. Jag har nu inte plats (eller fantasi) att lösa platsbristen på bladen... Så ja, där har jag något att fundera över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0