Mer av mig!

Är det något jag är lite besviken på mina föräldrar över så är det att de aldrig såg till att jag lärde mig att spela ett intrument. Visst, hade de tvingat mig att spela fiol eller tvärflöjt hade jag kanske vart besviken på dem idag, men gitarr, bas, trummor, piano... något ganska mångsidigt intrumentt. Jag har försökt mig på bas, men Nils var ingen bra lärare (inte hans far i cykelbyxor heller) och jag var en aning trög den gången vi började så inget fastnade.

 

För musik är något jag gillar, även om jag är totalt omusikalisk och egentligen bara gillar att sjunga då jag är helt själv (det är förövrigt de enda gångerna jag sjunger bra om du frågar mig och ingen vet om det stämmer av logiska anledningar). Nu på jobbet så sitter jag allt som oftast med hörlurarna på och lyssnar på massvis med musik, speciellt då min handledare inte befinner sig i kontorkuben jämte särskilt ofta. Min ett dygn långa spellista på spotify används flititgt, men jag får även lite infall och tar fram album jag aldrig annars lyssnar på. Igår lyssnade jag i omgångar på Pixies och idag var det mycket Foo Fighters. Men spotify får inte börja spela förens morgonpasset i P3 är över!

 

Men varför inte dela med mig lite av min musiksmak? Bra idé David, så varsågoda!
Bra (och galet blandat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0