Näthandel

Ja, denna underbara näthandel. Man kan beställa istort sett vad som helst, när som helst och varifrån som helst. Idag på praktiken så slog jag till, jag har varit kär sen första ögonkastet i en ryggsäck. Och nu, då junkyard hade rea och snygga tröjor i min storlek var slut så vågade jag inte vänta längre. För hade jag väntat längre hade jag kunnat få den billigare, men risken för att den skulle ta slut och göra mig förkrossad var för stor, jag var bara tvungen att köpa den! Tyvärr så hann en viss lila keps av märket Hoppipolla ta slut, det var den och ryggsäcken som var mina "måste"-köp just nu (och troligen ett tag framöver). Vet du var man kan köpa Hoppipolla Headwear så får du gärna säga det till mig.

 

 

För er som blir rädda nu kan jag säga att jag inte är en galen shopaholic eller dylikt. Jag hittar rätt ofta saker jag vill ha, men det är sällan jag köper något. Hade jag vart lite mer välbetald som student hade jag säkerligen köpt mer. Jag liksom många andra har saker jag vill köpa eller uppleva, jag har visioner och framtidsplaner. Många av dem kommer ni att få höra om när tiden är redo. Stay tuned eller något likande coolt på svenska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0