Paradox

Jag har alltid tyckt att man ska blogga om annat en det vardaliga, inte det att jag anser att andras vardag är ointressant. Men jag har alltid tyckt att ska jag blogga, så jag ska blogga om extra-ordinära saker. Men nu ser jag inte att jag har tiden eller årstiden med mig. För just nu vill jag bara ut och åka longboard mitt i natten, är sugen på att ta en riktigt lång runda. Men det är lite i kallaste laget och att åka bräda på grus... ja det funkar inte riktigt. Men i brist på värme och grusfria vägar vill jag göra något som sätter mig i rörelse och som inte kostar särskilt mycket (har rätt ont om pengar just nu faktiskt, lördagens bongo besök gjorde mig inte rikare precis).

Min praktik stjäl mycket av den tid jag önskar att jag kunde lägga på diverse spontana saker, men jag trivs på min praktik. Det är roligt och varierande, och imorgon ska jag åka upp till Hjo igen. Inte för att fota, men för att hämta produkter som jag sedan ska fota uppe på Axamo i vad jag tror blir en egengjord studio. Ska bli spännande och jag hoppas att det blir bra. Kom precis på att jag har en gratis kaffe på Shell nu med, så det blir att ta med den där dricktermosen och ha en trevlig biltur till Hjo!

Men på tal om praktik, så jag måste nog sova nu. För det har inte varit mycket sovande den här helgen inte. Även om jag gillar att åka bräda halva/hela nätter och vara vaken till solen går upp så är jag en person som gillar att sova med, det är väl vad man kallar en paradox?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0