Småfniss hörs ifrån mitt kontor

Jag har råkat jobba klart för dagen, mest för att jag glömde mitt minneskort med 100 bilder hemma. Så ja, jag sitter här och gör egentligen ingenting... Ja, tur man har eget kontor iaf.

 

I mitt lilla, men rätt så trevliga rum sitter jag nu och kollar på extramaterial från mn favorit TV-serie: Top Gear. Ett motorprogram där humor och bra TV är viktigare än objektiva och sakliga biltest. De kanske inte verkar så himla roligt, men de är det om du frågar mig.

 

Just nu råkade jag kolla på det här klippet. Det var nog en av världens sämsta sånger, deras uppdrag är att göra en reklamfilm för VW. Här kommer hela klippet, Del 1 & Del 2.

 

Nu ska jag skratta någon timma till, sen ska jag nog tänka på att åka hemåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0