Tidsbrist, inte skrivkramp

Aloha läsare!

 

Jag har tänkt skriva något kul i några dagar, men dagarna går ruskigt fort. På praktiken har det vart mycket att göra, så mycket att jag inte fått tid att skriva kortare inlägg i mitt nya kontor där jag kan leka runt på internet om jag så hinner, vilket jag inte gjort förens idag.

 

Men ni kanske undrar vad jag pysslar med här på ROL. Jo, just denna veckan har jag arbetat med bilder så som denna:

 

Gissa produkten

 

Det ska vara rätt storlek, rätt format och rätt kvalitet för att kunna publiceras på ett intranät till en större svensk matkedja. Lite pilligt jobb, men rätt enkelt och rätt svårt att göra fel. Iaf om man jämför med de där produktbladen jag gjorde i förra veckan. Tyvärr verkar man inte kunna lägga upp pdf'er här på blogg.se, så vill ni se mina produktblad så får ni kika in den här bloggen

 

Igår fick jag veta att min praktik sträcker sig längre bort än en biltur till Hjo, jag ska om 2 veckor åka till Kristinehamn och fota färdigmonterade hyllor i en butik. Det kan till och med bli en övernattning, jag ser fram emot detta. Det låter inte så himla roligt att åka så långt helt själv, men det ska bli kul att fota lite. Att de låter mig göra just sånt här betyder dessutom att de verkar gilla mig och gilla det jag gör här. Vågar vi hoppas på sommarjobb eller mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0