Tonårsdrömmar

Ända sedan jag var si så där 14-15 år har jag lyssnat på Foo Fighters, jag har älskat dem varje dag av de här 7-8 åren. Att få se dem uppträda har varit en dröm, ett måste. När samlingsalbumet kom för 2 år sen blev jag lite orolig. För när ett band ger ett samlingsalbum och tar en timeout, då låter det som att de splittras och slutar för gott.

 

Men nu är de tillbaka. Idag släpttes deras första singel till den nya plattan, den finns på WiMP & Spotify. Sitter och lyssnar igenom den nu, jag kan inte riktigt bestämma mig om den är bra eller dålig. Den har en skön refräng och ett skönt sound, men verserna känns lite sega.

 

Men som florsockret över semlan så ska Foo Fighters ut på turné, med en spelning o Stockholm. Denna spelning äger jag en biljett till och jag är så glad att jag nästan spricker, vissa stunder på dagen iaf. Me so happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0