Det roliga med att pendla

Jo, jag är ju på praktik hos ett företag som heter ROL AB. Det ligger uppe på Axamo, precis vid terminalen till flygplatsen. Det är ganska precis 2 mil dit (säger eniro) och det smidigaste sättet att ta sig dit är med bil, vilket jag för tillfället gör. Men till och ifrån praktiken så pågår ett krig, stressade människor sitter ensamma i plåtlådor på 4 hjul ska alla framåt.

 

Vissa är sena, andra kombinerar vägen till arbetet med annat så som att sminka sig, prata i telefon eller äta. Själv har jag (än så länge) varit i god tid varje morgon och aldrig behövt stressa, så jag har tid att se andra vara stressade, lyssna på morgonpasset i P3 och ha de allmänt gött!

 

Jag gillar att inte behöva stressa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0