Det roliga med att vara en förebild

För er som inte visste så är jag tonårledare varannan fredag i en av Huskvarnas kyrkor. Något jag märkt mer o mer är att pojkarna ser verkligen upp till mig, det är väldigt roligt och väldigt smickrande att pojkarna tycker att jag verkar vara en cool kille... men det är jag väl, så jag förstår dem ;)

 

Hur som helst, jag har på sistone börjat bli lite snällare mot mina naglar, har faktiskt börjat fila dem, och det flitigt med. I fredags så gick jag och störde mig på mina naglar men efter jobbet på praktiken så hann jag inte göra något åt det. Så jag packade ner min rosa (Ja, jag har en rosa/lila nagel fil, men jag är inte homosexuell för det) fil och åkte till kyrkan.

 

Väl där haglade pojkarnas anklagelser om att jag var feminin eller homosexuell, men två timmar senare hade de alla filat lite på sina naglar med min fil. Men en förebild som jag ska föreställa så hånade jag dem inte, jag skrattade lite inombords och funderade på hur långt jag kan ta det här...


Kommentarer
Postat av: vikk

hahahah! jag har lyckats! äntligen! no more misshandlande nagelsax for you!

2011-01-31 @ 11:29:40
URL: http://insomniia.blogg.se/
Postat av: David!

Heh... Du har lärt mig det många gånger. Men jag har mer o mer använt fil, du har kollat på mina naglar för lite för att märka skillnaden tror jag. Men tack eller vad man nu ska säga ;)

2011-01-31 @ 13:50:35
URL: http://dawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0