Jag har något att göra!

Det har i några veckor sett ut som att jag inte skulle få någon praktik, jag skulle egentligen ha gjort den hemma hos Viktorias pappa. Men då saker o ting blev lite annorlunda så kände jag att det inte vore bra för någon av oss. Med lite tur (eller öde) fick jag tag i ett nummer att ringa, lyckades boka in en intervju och efter 2 veckors väntan var det äntligen dags! Intervjun gick bra, men jag visst inte den enda i min klass som gjorde en intervju där idag...

 

Så hela dagen idag har jag nervöst vandrat här hemma, roat mig med TV-spel. Men till slut så ringde de, och frågade om jag ville komma imorgon med. Så klart jag ville! Så nu har jag 3 månaders praktik att se fram emot, men jag kommer att få jobba mycket. Men jag är väl ingen quiter?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0